9 nov foto's

Doe ik effe geen tekst om jullie niet af te leiden




5 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een knapperd!!!! En ook wij zijn lekker lui geweest vandaag, was behoorlijk enerverend zaterdag. En ja, die mooie foto's hebben er nu toe geleid dat onze baasjes ook een Canon camera hebben gekocht, we hopen maar dat ze nog centjes over hebben voor onze brokjes en vooral voor snoepjes:). Kom je binnenkort samen met ons fotomodel spelen zodat T&C kunnen oefenen (met hulp van E&P) met de camera? Tot gauw, pootjes van Pussy en Don

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pussy en Don, Ze hebben hier Imac, Ibook, Ipod maar denk je dat ik een Ipuppy krijg .... dus jat ik hier maar een andere computer.

    Die camera, daar heb ik van gehoord. Jullie baasjes hebben we een hele mooie gekocht. Echt zo'n knoerte nieuw model met alles er op en aan. Nee jullie boffen met T&C, zo krijgen jullie ook zo'n mooie plaatjes.
    Zal mijn vrouwtje vragen of ze jullie wil helpen. Mijn baas daar heb je niets aan. Hij heeft een andere camera die anders werkt. Trouwens aan mijn baas heb je helemaal NiX :-) Vandaag is hij de hele dag pleite geweest. Smoesjes.... hij moest werken .... dat geloof je toch zelf niet. Geef mij maar een hondenleven :-)

    Ja ik kom heel graag naar het verre Limburg om samen met jullie op de foto te gaan. Weten jullie dat Eric een moord doet voor abrikozen vlaai. Dus niet halen als je niet dood wil :-)

    Oja heb net effe op jullie site zitten kijken. Wat lief dat ik op jullie site mag.

    IEDEREEN, jullie moet echt op de site van Don en Pussy gaan kijken. Kunnen jullie allemaal zien hoe ik Don in de houdgreep neem :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww wat een knapperd ben je zeg !!!

    Een beeje veriefddddd ik zeg een beetje verliefdddddd..........................

    Nou ik zal eens even op die site gaan kijken want eenmaal een volger altijd een volger:-) of is het .....Stalker!

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks teveel gezegd over de site van Don en Pussy hoor.Wat een mooi stel bij elkaar enne Dingo je had hem echt in de houdgreep he haha.

    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat ging wel lekker.
    Maar eerlijk is eerlijk... Don liet ook wel veel toe hoor !!
    Ik mocht zomaar een grote bek tegen hem opzetten.

    Die grote waffel van mij zal me nog wel een keer duur komen te staan.....

    BeantwoordenVerwijderen