Muizen-weekend

Pfffft, ben wel een beetje moe van het "muizen-weekend" hoor.

Dit weekend mocht iedereen bij mij op bezoek komen om beschuit-met-muisjes te eten. Alleen hadden wij er soesjes-met-muisjes van gemaakt. Wel zo lekker en nog wat handzamer ook :-)

Vanaf vrijdagavond tot zondagavond hebben we visite gehad.
Over vrijdag en zaterdag heb ik jullie alles al verteld, dus nu alleen nog even de gebeurtenissen van zondag op een rijtje.

's Morgens om half acht liep ik al met E&P op de hei te struinen. Ja, ze moeten wel in beweging blijven anders worden het stijve harken.
We hebben hele leuke foto's gemaakt, maar die krijg ik nu niet geplaatst (lastig format). Dus die krijgen jullie later te zien.

Na de koffie zijn we naar Postel gereden. Mocht ik even alles bekijken en op mijn riem letten, terwijl mijn baasjes frietjes aten.

In Postel had ik afgesproken met mijn vriendinnetje Joy. Dus toen zij kwam hebben we lekker samen gewandeld.
Tijdens de wandelpauze lekker samen knuffelen en spelen. Woooow wat is ze toch lief !!!!
Natuurlijk ook even laten zien wat een knapzak ik ben.........

Op de terugreis ben ik in de auto gaan slapen. Want we zouden rond lunchtijd thuis zijn en dan moet je natuurlijk wel goed uitgerust zijn :-)
Thuis gekomen heb ik als een echte schrokkebrok mijn bak leeg geplunderd, een uurtje geslapen en een klein rondje gewandeld. Toen was het alweer party-time !!!!
Er kwam weer familie op bezoek. Dit keer speciaal voor mij helemaal uit Aruba.
Nou ja, eerlijk gezegd.... ze zijn voor hun kleinkinderen en werk terug naar Nederland gekomen, maar ik vind het wel leuk om te zeggen dat ze speciaal voor mij weer terug zijn :-)
Bij de familie horen ook een peuter Aiden en een baby Devon. Bij die baby ben ik wel even gaan snuffelen, maar daar kun je nog niet echt mee spelen.
Die peuter is wel errrug leuk !!! Ik heb Aiden helemaal schoongepoetst, met hem gespeeld en 'm geholpen om de stoep op te klimmen. Gewoon met mijn koppie onder zijn kont een klein duwtje geven en dan kan hij er wat makkelijker bij. De stoep af werd wat lastiger, dus kwam zijn opa een handje helpen.
Toen iedereen weer weg was, heb ik er een lekkere relaxte avond van gemaakt.
Heerlijk de hele avond kleine tukkies gedaan en vooral NIET meer gewandeld.
Eventjes op het gras bij de voordeur geplast en gepoept. Vond Petra leuk, want nu kon zij mooi vanochtend met een rol plastic zakjes alle puinhopen opruimen :-)
Vanmorgen ben ik nog even de kliko weg wezen brengen en heb een klein rondje gewandeld.
De rest van de dag ga ik vooral lekker lui wezen.
Mijn baasjes heb ik weer gewoon aan het werk gestuurd, zodat ik mijn rust kan nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten