4 nov update


Zoals gebruikelijk mijn dagelijkse update. Gisteren heb ik wel heel veel gepost. Ben er nog steeds een beetje moe van

Sinds gisteren doet Petra nog maar heel weinig water bij mijn brokken. Lekkkkker man. Ik ram in 2 minuten mijn 110 gram brokken weg. Daarna ga ik zoeken of er nog ergens wat te jatten valt. Ja ik ben een echte hongerlap. Brokken pap is voor pupsels maar ik ben al een hele vent.

Wel wil ik met jullie delen dat het heel lastig is om mensen op te voeden. Voor mij maakt het niet uit dat ik in de bench moet, maar dan wil ik niemand zien. Gistermiddag was het eindelijk gelukt om die twee naar boven te sturen en uit mijn zicht blijven. Heb lekker liggen te pitten en hihihi eindelijk is er iets gedaan aan die stapels wasgoed. Zo zie je iedereen blij.

We gaan heel veel wandelen ik vind het helemaal leuk om aan een riempje te lopen. Wat ik echt leuk vind is zo'n katrol riem. Kan ik een beetje meer rondlopen.

Vannacht heb ik weer lekker geslapen. ben om 12 uur plat gegaan en vanochtend kwamen ze me al om 7 uur wakker maken. Flink geplast en zoals geschreven een stevig ontbijt genoten.

Het bevalt me hier al hoop ik wel dat die baasje eens een keer gaan luisteren.

oja wat ik pas ECHT leuk vind is om tussen 8 en 9 uur het hele huis te terroriseren. Krijg er al een paar namen bij. Rond 9 uur heet ik niet Dingo maar bv Rat, kl... joekel, mafketel, idioot, ....

Misschien tot later met wat foto's ga nu beginnen me mijn dagelijkse terreur :-)

ps, dank jullie allemaal voor jullie komst. Sinds ik hier woon komen er elke dag ongeveer 60 mensen mijn verhaaltjes lezen. Dit is natuurlijk een leuke stimulans om lekker door te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig hoe je t doet Dingo....
    Doe ff rustig aan he... pas als je echt THUIS bent...
    danne... je weet ut wel he...
    spookuhhhhhhhhhhhhhh

    ivy purcy en sittah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Gerry begin er erg goed in te worden, en zeg tegen Sittah dat er inmiddels twee Rotties zijn die FOEI heten :-)

    BeantwoordenVerwijderen