Gooooodmurning Oosterhout


Vandaag zeg ik Goooodmurning speciaal aan Oosterhout.

Waarom ????

Nou, via analatics kan ik bijhouden wie er allemaal mijn verhaaltjes komen lezen en mijn foto's bekijken.

Van de meeste trouwe bezoekers weet ik wel wie dat zijn.

Zo komen ze heel vaak lezen vanuit Alsdorf, Arnhem, Best, Dessel (Retie), Doesburg, Eindhhoven, Valkenburg en Veldhoven en die ken ik allemaal al :-)

Maar ik heb ook hele trouwe bezoekers uit Oosterhout; ze zijn al 78 keer op mijn blog geweest. En die ken ik dus niet.

Nu ben ik helemaaaaal niet nieuwsgierig :-) :-)
Maar ben toch wel errug benieuwd wie dit zijn..........
Dussuh..... schrijf gerust een reactie...... vindt deze Rottie leuk !!!

In ieder geval krijgen deze "vreemdelingen" van mij een extra knuffel XXXXXXX


En natuurlijk ALLE andere bezoekers ook, want ik vind het toppie dat er zoveel mensen komen bloggen.... we hebben met z'n allen al 1.541 hits


Kuzzzzzzels aan allemaal

4 opmerkingen:

  1. Ook goodmurning aan jou ( volgens mij kan het nog net)
    Als ik jou foto's zo zie, dan ben je een heerlijke hond en zeer mooi..
    Groetjes Bianca, lebbers van Sultan en Fenja..(rottweilerforum)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, maar jullie ken ik !!!
    Jullie hadden laatst foto's van de snorkelles en ook van het Papegaaienpark.
    Allebei wil ik ook binnenkort met mijn baasjes gaan doen :-) Vooral die snorkelles lijkt me kicke :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dingo,
    Ik geloof dat ik degene uit Oosterhout ben die zo vaak jou weblog bezoekt. Ik heb een bullmastiff reu van de Hefrings-Pride Kennel, een zoon van Anou...en heb nog veel contact met Erwin en Anita en heb jou op foto´s zien opgroeien. En nu kom ik nog regelmatig om ff te kijken en lezen wat je nu weer hebt meegemaakt en hoe het met je gaat. En mijn ´hondje´ heeft ook zijn eigen website dus misschien vind je het leuk om ook eens bij hem een kijkje te nemen.

    Groetjes Silvana

    Groetjes Silvana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Silvana jij hebt een mooie site gemaakt voor die knapperd

    BeantwoordenVerwijderen