5 nov update


Zo daar ben ik weer.....

Het wordt een beetje saai, maar mijn baasjes doen het steeds beter. Heb gisteren besloten de touwtjes maar een beetje te laten vieren. Heb maar 1 klein ongelukje gemaakt voor de rest heb ik netjes buiten geplast en gepoept.

We gaan heel vaak wandelen en daar heb ik een nieuwe truc laten zien. Van mijn moeder heb ik nl. een GPS ontvanger mee ingebouwd gekregen. Zolang we van huis weglopen doe ik net of ik het niet leuk vind. Zodra we richting huis gaan ben ik niet meer te houden. Gillen man ze snappen er NiX van :-) Ach een pupsel wil gewoon niet te ver van zijn "nest" af.

Oja normaal ging ik elke middag een uurtje in de bench. Gisteren lekker niet ..., om 2 uur ben ik heel rustig onder de bank gaan liggen. Negeren blijkt te werken, je moet die baasjes niet teveel aandacht geven. Ze zijn de kamer gaan opruimen (stofzuigen, dweilen, stoffen,...) en ik heb nergens op gereageerd. De suffers hadden het gewoon niet door.

Vannacht lekker geslapen en als je lekker stil bent komen ze je ook niet zo belachelijk vroeg wakker maken. Krijg er nog steeds de kriebels van als ik terug denk aan de eerste paar nachten dat ik in het holst van de nacht Eric of Petra moest uitlaten.

Goed als het weer een beetje meezit gaan we vandaag weer op stap en komen er vanmiddag misschien weer wat foto's. Ik weet nog niet exact hoe het in Nederland is, maar in Belgiƫ hebben ze portretrecht. Zal dat vandaag eens even googelen want daar valt geld te verdienen :-)

bis spater

ps door dat bloggen vergeet ik mijn terreur uurtje doeiiiiiiiiii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten