27 nov update

Kan me voorstellen dat jullie mijn leuke smoeltje missen, maar sorry het is echt geen weer om buiten foto's te gaan maken. Trouwens mijn glamour fotograaf heeft ook een beetje ster allures en wil niet dat hij nat wordt. Zodra het weer beter wordt beloof ik jullie dat mijn plezierig koppie hier weer in vol ornaat aanwezig zal zijn.

Okay wat heb ik vandaag weer uitgespookt;
Vanochtend heb ik Peet tot wanhoop gedreven. Ze heeft weer een nieuw kunstje bedacht. Komen ze met het eten en moet ik eerst gaan zitten, dan moet ik blijven en tegen de tijd dat het bedorven is mag ik aanvallen. Dus speel het spelletje maar weer gewoon mee en doe net of ik het snap, maar aansluitend heb ik 45 minuten de boel hier dusdanig lopen te terroriseren dat ik inmiddels de bijnaam Osama heb :-) Vind van mezelf dat ik best lekker bezig ben, al zijn de meningen daarover hier behoorlijk verdeeld :-)

Nee hoor ze zijn reuze trots op mij en ik doe ECHT mijn best.

Vandaag heb ik een nieuwe halsband gekregen. Ik hoef het maar te vragen en ze rennen naar de winkel. Zal morgen eens vragen om een gele Ferrari :-) kijken hoe ver ik kan gaan.

Vanmiddag nergens zin in, heb lekker geslapen en me heerlijk rustig gehouden.

Vanavond was het party !!!! Met de kleine auto (gelukkig in het donker konden ze me niet zien, in dat belachelijke ding :-) naar het station met de lift naar het spoor en toen.... met de trein naar Eindhoven. Lekker aan het Shoppen geweest, ja ze leren het al we hebben van alles gekocht en natuurlijk uiteindelijk op het terras aanbeland. Kijk hier heb ik geen moeite mee zolang we maar niet alleen naar de stad gaan om te zuipen, dat kan thuis ook en tevens veel goedkoper. Weer met de trein naar huis, effe bloggen en dan ga ik pitten.

oja ik heb een nieuwe truc ontdekt. In de dierenwinkel moest ik weer op die stomme weegschaal gaan zitten. Als je nu zorgt dat je niet stil zit (hihihihihihi) weeg je tussen de 10 en 20kg gillen man het gaat ze geen bal aan wat ik weeg.

Dingo gaat meuren ben doodop !!!!! doeiiii en weg is Dingo

2 opmerkingen:

  1. Hee Dingo..
    Ja, wat een snertweer he??? Hier worden voorlogig geen foto's gemaakt.. Wordt hier namelijk zoooo moe van...Sultan kijk hier, Sultan kijk daar, oh Sultan kijk hier heb je iets lekkers.... Ja hoor, en vervolgens maar met die fliter in je ogen schieten.....

    Aha, dus jij bent al met de trein geweest.. Jeutje jij durft...
    Gisteren een lekkere herfstwandeling gehad in de Leender bossen.. En daarna, als al mijn makkers liggen te slapen of rusten, gewoon door blijven keten...That's life..
    Houdoe...Groetjes Sultan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sultan,

    Als wij weer met de trein gaan, mag jij gerust een keertje mee hoor. Is kei-leuk; gaan we samen alle reizigers begroeten :-)
    Mag ik dan ook een keertje met jou en je makkers mee naar de Leender bossen ?? Niet voor het wandelen, maar het keten achteraf lijkt me helemaal kicke :-)

    BeantwoordenVerwijderen