mijn tweede nacht

Zo ik heb inmiddels mijn slaap uit en mijn tweede nacht zit er op. Gisteravond was het leuk man, we hadden een klein feestje. Eric is vandaag jarig en Erwin, Anita, Jacko en Helen waren gekomen.
Wel heb ik Joy een beetje gemist, maar er mogen nog geen hondjes komen tot ik mijn tweede spuit gehad heb. Onzin, eigenlijk Joy had best mee mogen komen. Van mijn vriendin word ik niet ziek, anders was ik het allang geweest. Rare wezens die mensen, je hebt echt niet veel hersens voor nodig om dit te snappen. Ik ga gewoon het spelletje mee spelen. Pfff wordt nog wel een hele kluif om zo ver te zinken. (kluif ..... waar ??? :-)

Wat me wel een beetje is meegevallen, dat ik vannacht Petra niet heb moeten uitlaten :-) Om 12 uur ben ik in mijn bench gaan slapen en ik was eigenlijk veel te moe om te piepen. Pas om 6:30 uur kwam Petra eens kijken. Vlug wat geplast en zo snel mogelijk verder slapen. Nu was ik niet echt handig, want ik had ook effe moeten poepen. Om half 8 kon ik het niet meer houden en heb die twee maar even wakker gepiept.

Lekker poepen eten en drinken en TOEN...... ben ik Eric in bed gaan feliciteren. Gillen man zeker toen ik mijn scherpen nagel in zijn nek klauwde :-)

Vandaag komen er nog wat foto's nog ga ik eerst even wat spelen.

Oja zou ik bijna nog vergeten Helen te bedanken. Die had op mijn verzoek een mooie taart gemaakt man..... Nu ik dit schrijf....., ik ben zelfs gisteren vergeten haar te bedanken. Niet handig maar Helen hierbij een kus....

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je baasje Dingo maak er een knalfeest van :-)

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen