21 nov update

Ik begn al een echte gigolo te worden. Ik lig namelijk nogal goed bij de dames. Gisteren met twee knappe grieten het bos in geweest..... Zoals van het baasje geleerd, had ik meer zin in het terras dan een wandeling. Ja op het terras aan een goede borrel heb ik zitten knipogen :-) Iedereen kwam wel effe een praatje maken en vragen om een date. Ja dit is wel een probleem er is maar 1 Dingo en mijn agenda barst nu al uit zijn voegen.

Gisteren heb ik een lekkere lamballen dag gehad. Het lijkt er op als je mijn blog lees, dat ik elke dag een marathon loop, maar nee hoor mijn baasjes weten dat ze voorzichtig moeten zijn met mijn kluiven. We gaan elk uur een keertje om de blok. Dit is een rondje van 5-10 minuten en dat is voor mij lang genoeg. Weten jullie wat ik pas echt goed kan..... slaaaaapen (ik ben hier al lekker ingeburgerd :-)

Vandaag op het programma
  • Naar de markt (vind Dingo geen bal aan krijg toch NiX)
  • Boodschappen doen met auto (vind Dingo leuk)
  • Vanmiddag naar de stad (vind Dingo super, vooral die trein en al die mensen :-)
oeps vergeet mijn terreur uurtje doeiiiii ga het vrouwtje pesten ........

2 opmerkingen:

  1. hoi dingo

    wat een mooie foto zeg

    groetjes bryan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Bryan,

    Wat leuk dat je op mijn blog schrijft.
    Als je me op straat tegen komt mag je me ook gewoon aaien. Vind ik reuze leuk !!
    Dus niet in een bocht om mij heen fietsen, want dat had ik lekker toch gezien :-)
    Ennuh ja, ik ben nogal een knapzak :-)

    BeantwoordenVerwijderen