12 nov ben ik weer

Zo zal er effe niet te veel tekst bij zetten en de flauwe grappen van familiebezoek maar even laten :-) al hoewel ze lijken wel een beetje op Eric (oeps doe ik het toch nog :-).
Weten jullie waarom die lijn zo strak staat..... Eric is wel bang :-)
Bang wie ? Ikke nie, leuk man, maar vind het wel hele rare Rotties. De ene heeft oren tot in de wolken de andere heeft scherpe punten op zijn kop staan. Moet ik dat ook nog allemaal krijgen ?????

Het is wel gaaf in Best; je maakt wat mee als pupsel.

Oja vandaag weer aan het trainen geweest. Ik ben alleen thuis geweest terwijl Petra boodschappen ging doen. Hihi ik zat lekker in de bench en heb haar niet eens gemist. Petra heeft haar nek bijna gebroken om maar weer snel thuis te komen. Heb het spelletje meegespeeld en net gedaan of ik heel blij was dat ze weer thuis was.

Petra en ik zijn samen naar de treinen gaan kijken. Nee Petra had gelukkig geen schrik dus kon ik lekker op mijn gemak een ziekenwagen bestuderen die met veel geweld voorbij kwam. Blijf me dagelijks verbazen over mensen. Waar is dat nu allemaal goed voor zoveel herrie ? Volgens mij zijn mensen doof.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Theo en Charlotte12 november 2009 om 19:49

    Nou Tineke Schouten moet maar bij jou in de leer komen !!! Wat kun jij leuk vertellen, het is iedere keer weer een genot om alles te lezen.

    Ga zo door, wij genieten enorm.

    BeantwoordenVerwijderen