6 nov update


Zo heb me hier net even uitgeleefd en maak nu even een moment om te bloggen

Ja.... wat heb ik zoal meegemaakt...... Eigenlijk niet zo veel. Oei toch wel we zijn gisteren naar de dieren winkel geweest. tjeetje daar hebben ze leuke spullen. Een lieve mevrouw gaf me een koekie ik denken dat is een aardig mens bleek dat ik op een weegschaal stond. Die mensen doen NiX zonder reden. Waarom NoW niet gewoon vragen of ik op die plaat wil gaan staan. Nee hoor het moet weer met een truc. Nu willen jullie weten hoe zwaar ik ben niet schrikken ik ben bijna 9,5 kg. Die juffrouw dacht dat ik heel groot zou worden. Ze moest wel lachen om mijn kreukel zone in mijn neus. Dat komt omdat ik nog niet echt weet wanneer de schuifpui open of dicht is. Ach nee ik speel dat gewoon vinden E&P leuk :-)

Verder heb ik gisteren gewoon alles goed gedaan.
-- lekker gegeten,
-- buiten geplast en gepoept (2 kleine ongelukkies)
-- flink gewandeld
-- gisteravond zei Petra "we gaan slapen" toen ben ik maar uit mezelf in de bench gekropen. Komt er toch van. Ik was zooooooo moe dat ik meteen maar in slaap gevallen ben.
-- vanmorgen maakte Petra me wakker en begon he ochtend ritueel
-- buiten grote plas
-- binnen eten
-- Petra pesten :-)
-- terreur uurtje
Nu ben ik moe en ga een tukkie doen

Vanmiddag gaan we naar het winkelcentrum. Ze moeten boodschappen doen en ik schijn te moeten wennen. Ach kan kikke allang maar ik speel het spelletje maar gewoon mee. Denken ze ook een keer zinnig bezig te zijn geweest.

Zal vragen of ze een foto camera meenemen, heb ik vanmiddag weer iets te laten zien.

oja ik ging slapen doeiiiiiiiiiiiii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten