storm regen en donder

Lekker daggie gehad. Wat een bagger weer...!! Heb niet eens lekker een keer kunnen hollen.

De dag begon goed met een lekker ontbijt. Volgens mij was het toast met jam :-) Nee joh ze vertellen me elke dag dat ik iets anders krijg, maar het zijn telkens die pokke brokken. Gisteravond nog geprobeerd wat zalm te jatten, maar dat mislukte telkens. Als het echt lekker is letten ze wel op.

Na het eten wat lopen te klo....n met het vrouwtje, maar dat wordt ook met de dag minder leuk. Ze snapt het en als ik denk grappig te zijn gaat zij me negeren. Als een Rottie ergens niet tegen kan is het lonely zijn. Vond het leuker als ze tegen me blafte kon ik teminste ook een grote bek opzetten :-)

Vandaag was het eigenlijk wel eens lekker om NiX te doen. Het heeft now net de hele dag geregend en een knoerte harde wind. Vanavond vond ik het wel een beetje eng. Toen kwam alles tegelijk. regen, storm, harde wind en flitsen. Nee ik ben al een hele bikkel maar het was me even te veel. Ach met 5 minuten was ik er aan gewend en ben lekker gaan schaften.

Waar ik meer moeite mee heb is dat die achterlijke hier mijn training heeft uitgebreid. Er ligt hier op het aanrecht een flitser (je weet wel zo'n foto ding) Nu krijg ik elke 10 minuten een test flits om mijn oren. Heeeee baas ik ben nog maar een pupsel en heb geen tijd en zin in die flauwekul. Je weet dat je een pupsel nooit langer dan 5 minuten mag trainen. Eigenlijk ben ik er wel een beetje blij mee, want nu weet ik als het weer een keer flitst dat die malloot wel weer ergens aan het donderjagen is.

Dat vrouwtje van mij is een schot in de roos. Ze werkt zich te pletter voor haar baas en toch staat ze telkens direct voor mij klaar. Ach en dat baasje, die ga ik maar gewoon tolereren hij hoort er nu eenmaal ook een beetje bij.

Zo Dingo gaat weer verder aan zijn kluif anders krijg ik dat ding nooit op. En weg is Dingo weer ....

5 opmerkingen:

  1. Hier is het ook pokkeweer, wij zitten in Regensburgd (grapje, ik bedoel Engelskirchen), kunnen bijna niet naar buiten en heb daarom vannacht maar binnen gepoept !! Baasjes natuurlijk niet blij, maar ja..... Oma had mij lekker spek toegestopt waardoor mijn darmen op volle kracht zijn gaan werken :-). Hoop dat het weer toch beter wordt want ze hebben beloofd naar de Weihnachtsmarkt in Keulen te gaan, wellicht dat er een worstje afvalt (van oma natuurlijk maar... mijn baasjes zijn nu wel erg alert dus of dat lukken??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey grote vriend (en vriendinnetje Pussy),

    Wat leuk weer wat van je te lezen. Ik had je baasje ook al ge-sms-t (maar die zal wel weer niet hebben opgelet natuurlijk), want ik miste jullie al heel erg :-)
    Jammer van de regen, maar daar ben jij toch niet bang voor !!! Leuk man, je drijfnat maken en dan bij thuiskomst flink rausen met een handdoek. Blijven T&C ook lekker bezig :-)
    Ennuh ik wil net zo'n lieve oma als jullie hoor !! Waar kan ik die kopen ??

    Greuzzzzels van Dingemans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trouwens, op de Weihnachtsmarkt is ook de Glühwein errrrug lekkerrrrr :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SMS'je, baas zegt dat hij daar niks van gezien of gehoord heeft. Zijn telefoon was 'leeg', net als zijn hoofd. Nu niet meer en hij zegt dank je wel voor die sms.
    Weihnachtsmarkt 'Köln stond vandaag op het programma maar gezien de regen wordt dat woensdag. Die Glühwein is zeker lekker, wordt ook geproefd, en nog eens, en nog eens.

    Baas zegt dat hij regelmatig het blog bekeken heeft maar geen tijd heeft gehad om te schrijven, vandaag wel, zal ook wel aan de regen liggen ... Hits uit ??? Zoek maar eens op Vodafone.

    Voor nu pootjes en likjes uit het tijdelijk droge Duitsland.

    Don

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Dingo

    Heb gisteren nog aan je gedacht met dat onweer daar word je niet echt vroijk van,maar een echte Rottie is toch nergens bang voor neem bv onze Tender (onze poes denkt af en toe een hond te zijn kan je het voorstellen) die gaat gewoon voor het raam zitten kijken naar al die flitslichtjes hihi

    Nou fijn daggie

    Knufffffff

    BeantwoordenVerwijderen