Banzai :-)

Nu weten jullie al wat mijn raadseltje was??? Nee he, was een beetje moeilijk. Vandaag zijn Don en Pussy geweest. Het was knoerten leuk. Als het aan mij ligt heb ik er twee vrienden bij.

Dit is Pussy; die kan best een beetje mopperen als ik te dicht in de buurt kom, maar ik kan aan haar ogen zien dat ze het niet meent. Probeert alleen maar een beetje indruk te maken.

Don heb ik even moeten corrigeren. Die dacht echt dat hij de baas kon spelen over een Rottie. Gewoon effe op de rug gelegd en toen..... was hij nog niet rustig :-)
Die twee waren heel voorzichtig met mij (watjes :-) Ze moeten blij zijn dat ik me een beetje ingehouden heb (kijk dat is andere koek)
Oja zou ik nog vergeten, veel cadeautjes gehad. Een deken, een knuffel ,een kalender met allemaal Rottie foto's en een ander speeltje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten